תיאור כללי של הפעילות
| ||
שם הפריט
| ||
סוג הפריט
(סרטון, מערך שיעור, יישומון, פעילות אינטראקטיבית)
| ||
שם מפתח הפעילות
| ||
שכבת גיל
| ||
תחום הדעת
| ||
הנושא בתוכנית הלימודים
| ||
תיאור קצר של הפריט
| ||
היבטים פדגוגיים (לגבי כל היבט תארו האם וכיצד בא לידי ביטוי בפריט המידע)
| ||
למידה והתנהלות עצמאית
| ||
רמות חשיבה גבוהות
(חשיבה ביקורתית ומערכתית, זיהוי בעיות ויצירת פתרונות, חקירה והסקת מסקנות, סינתזה, חשיבה יצירתית)
| ||
אינטראקציות בינאישיות ולמידה שיתופית
| ||
רלוונטית למציאות היומיומית של התלמיד ובעלת ערך אישי
| ||
למידה אותנטית-מקורות מידע ראשוניים
| ||
מתן מענה לשונות בין תלמידים (סגנון,רמה,קצב)
| ||
איתור ואחזור מידע רלוונטי
| ||
אינטראקציה באמצעות תקשורת
עם מורים/עמיתים/מומחים | ||
גיבוש התוצר, עריכתו, והצגתו
| ||
הערכה עצמית/הערכת עמיתים
| ||
מצורפים מחוונים/מדריכים לביצוע מיטבי
|
יום שלישי, 7 באוקטובר 2014
מחוון להערכת משימה מתוקשבת
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
https://youtu.be/zRgtdwvxmMU
השבמחק