יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

תכנון שיעור מתוקשב

תכנון שיעור מתוקשב
נושאים בתכנון שיעור
המרכיבים
התכנון

שמות הכותבים

רקע ליחידה
שם היחידה/השיעור
(מקצוע, תחום, נושא)

קהל היעד

מסגרת הזמן
(מס' שיעורים מתוכנן)

מטרות תוכן
(על פי תוכניות הלימודים)
בתחום הדעת
בחינוך הלשוני

מושגים עיקריים לשיעור

דגם ההוראה/ הסביבה הטכנולוגית:
(מליאה, ניידים אישיים בכיתה, מעבדת מחשבים, קבוצות עבודה עם ניידים

ידע קודם נדרש
בתחום הדעת והמיומנויות

מיומנויות
סמנו את המתאימים
מיומנויות המאה ה- 21
אוריינות מידע ומדיה (איתור מידע והערכתו, הבניית ידע)
מיומנויות תקשורת
חשיבה מסדר גבוה (חשיבה ופתרון בעיות)
יצירתיות וחדשנות
מיומנויות בינאישיות ועבודה שיתופית
למידה והתנהלות עצמאית
מעורבות בקהילה
מיומנויות תקשוב
פירוט הכלים והמיומנויות בהם יעשה שימוש
שימוש בכלים פתוחים
שימוש בכלי תקשורת: דוא"ל/ פורום/ בלוגים...
שימוש בכלי web-2
אחר:
רצף הלמידה
תיאור מפורט
פתיחה:
גירוי, מודעות, גיוס מוטיבציה, קישור לידע קודם נדרש

התנסות:
הקנייה/המשגה/תרגול

סיכום:
הצגת תוצרים ורפלקציה

תוצר

תוצר מצופה

הערכה

קריטריונים להערכת התהליך והתוצרים, מחוון

מענה לשונות
 הרחבה, גיוון והעשרה

חומרי למידה
כתובים וממחושבים
חומרי למידה כתובים: (כלל החומרים שהמורה פיתח: דפי הנחיות ללומד, מטלות בית ואופן הערכה)
קישור לדף הפעילות באתר המקצוע הכולל את כל החומרים  וההנחיות לתלמיד:  קבצי המידע /הנחיה ללומדים בצרוף קישורים/ מצגות/ קבצי תמונה...

חומרי עזר הקשורים לתוכן ולמיומנויות הנלמדות

הערות נוספות
טיפים חשובים למורה המפעיל


תכנון מול ביצוע

מה קרה בפועל בשיעור לעומת תכנון השיעור?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה